22 January, 2009

Hangat hangat ta*k ayam??

Ever wondering what happen to the fitted sewing I mentioned earlier?? Sebenarnya dah siap jahit. Tinggal nk letak velcro jer. Tapi rasanya dah salah la placement elastic tu. Kalau ikut instruction yg saya dapat, kira dh betulla. Tapi hasilnya tak memuaskan. So, nak kena alter tang elastic tu. Tapi, manala ada kesempatan nk buat weekdays. Minggu ni tiap2 malam ada je program. Kalau tak kat luar, ada org datang rumah. So, kena tunggu cuti panjang ni la baru bleh menghadap mesin jahit semula. Will post the photo once completed.

No comments:

Related Posts with Thumbnails