02 February, 2009

SusuIbu.com Gathering

Semalam saya join gathering SusuIbu.com. Acara patutnya mula pukul 8.00 pagi. Tapi saya hanya sampai kol 10. Walaupun kena food poisoning malam tu, hati lebih berat nak pergi dari tak nak. Walaupun lambat, janji sampai. Nuryn macam biasa ikut sama bangun awal. Cuma Muqry jer terpaksa kena kejut. Satu rahsia.. Muqry tak mandi pun pagi tadi. Gosok gigi pun tak nak. Haha...

We (mommies) had a good time. Makanan tersangatla banyak. Saya just sempat tapau kuih dari akak nasi lemak kat Apartment Mutiara tu. Makanan lain, ada sate, roti jala, pasta, nugget, etc. Saya cuma makan sate jer. Yang lain tak termakan. Ada pengisian dari Dr. Shiha dan Sue (pasal cd). Ada sorang lg mummie explain pasal baby wearing jugak.

Saya dapat jugak bertemu 4 mata dengan akmaalias. Dengan lovebaby jugak (yang selama ini ku baca blognyer diam2).

Door gift pun sangatla banyak. Lucky draw pun ada. Nombor bertuah saya naik utk voucher dari lunatots (hehe... dah tw dah nk sambar apa... of course CD!).

Hopefully dapat join lagi next time. Tadi tak sempat nk beramah mesra sangat dgn mommies lain.

No comments:

Related Posts with Thumbnails