01 March, 2009

Gathering again

Sebahagian gambar Colth Diapering & Baby Wearing Gathering pada 22 February lepas (baru ada chance nk post sbb baru dapat gambar2nya).

Seperti biasa, misi saya untuk berkenalan dengan lebih ramai mommies, tak terlaksana. Kali ni anak2 sibuk nak main ngan playground. Oh.... the slide, swing, etc were very tempting. Kalau tak de org, ngan ibu dia main sekali. Hihi... Nasib baik ada Aunty Ann tolong baby sit bebudak ni while ibu diaorg menyibukkan diri ngan crowd.

Nampaknya semakin ramai mommies yang interested nak cuba cd nih. Go green mommies go! Next time saya akan share what I've done to make this world a better place (ceh.. ayat!)

9 comments:

Anonymous said...

weehhhh
nape muka cam tu

AkmA

me_czar said...

Muka siapa? Akma? Muka excited nak bergathering tu. Kan baru sampai. Hihi..

nOnnie_sayang said...

hahaha... muka ku lebihlah tak kena nya.. cam orang tak de mood je... anyway, mirah, nak contact no farhana.. nak gambor...

me_czar said...

Nonnie... belum panas lagi tu. Almaklum belum pekena sate hayatie masa tu. Gambar dh ada semuanya pada saya. Cuma.. belum berkesempatan nk upload. Mirah ni yg mana yer?

nOnnie_cyg said...

sy nak beli gambar tu.. nak gambar Manja yang banyak ngan gambar kita2 bertiga tu.. nak tau camna nak bayar, camna nak collect. nanti bitau ye... mirah? eh, salah blog lah ni.. hehehhe.. ramai no kawan SI, sampai tak ingat yang mana. me_czar ni bukan mirah ker?

me_czar said...

Nonnie... amek saja nanti (bila saya ada masa nk upload). FOC. Kawan saya tak charge. Sbb dh ada photographer lain yang charge without her knowing it. Sya pun tatau...

Ini bukan mirah la sayang...

Or... bagi saya email, maybe saya boleh emel jer

nOnnie_cyg said...

abis sapa mirah yg tegur sy tu.. alala..... email sy adik78manja@gmail.com. tak charge, sian kat dia kan??? tak pe.. nanti email gak contact no ye.. mana tau nak pakai masa bday anak sy nanti. thanks.

me_czar said...

Maybe saya kot tapi, bukan Mirah.. Myza

Yang gambar ber3 tu, Akma & saya

AGBAZARA TEMPLE said...

Saya amat berterima kasih kepada Dr.Agbazara daripada AGBAZARA TEMPLE untuk membawa kembali isteri saya kepada saya hanya dalam tempoh 48 jam. Saya tinggal kehidupan seorang wanita kecewa sehingga i terserempak Dr.Agbazara butiran kenalan di internet yang i kemudian menjelaskan keadaan saya untuk dan dia memberitahu saya untuk menenangkan bahawa dia akan mengendalikan segala-galanya, Secara jujur ​​saya tidak pernah merasakan bahawa perkara adalah akan bersenam secepat dia lakukan, tetapi saya terkejut apabila suami saya memanggil saya dan memberitahu saya bahawa dia bersedia untuk kembali kepada saya sebagai suami saya. Jadi apa lagi yang saya boleh katakan daripada memberi terima kasih kepada Dr.Agbazara dan pada masa yang sama saya perlu menggugurkan butir-butir hubungan Dr.Agbazara yang melalui e-mel: "agbazara@gmail.com" ATAU panggil "+2348104102662" untuk bantuan segera

Related Posts with Thumbnails