20 March, 2009

Look-alike Meter by MyHeritage.com

Untuk makluman sekalian, Look-alike Meter by MyHeritage.com itu ialah kepunyaan yahudi Israel.

The tree starts with the people and photos you've used with the Look-alike Meter on MyHeritage. You can grow your family tree by adding more family members, and bring it to life by adding photos, all using our easy-to-use visual tree. Your family tree can evolve into your family's own corner on the Web, a great place for sharing photos with family members, keeping track of birthdays and anniversaries and doing a better job of staying in touch!

MyHeritage is already home to more than 100,000 family trees of more than 26 million registered members, and we hope your family will find it as its online home too.

MyHeritage Ltd.
Bnei Atarot 60991,
Israel

Saya sendiri dengan kesalnya dah buat pun Look-alike Meter tu. So, sesapa yang terasa mcm nak tgk jugak anak tu agak2 lebih pada muka ibu atau abahnya, lupakan je la MyHeritage.com ni. Kita cari "Look-alike Meter" lain okeh.

4 comments:

Zety Zin said...

aiseh ye ke... saya pun dah pernah buat. lepas ni takleh pi sana lagi lah.

:: s o l :: said...

boikot! nasib xpenah wat.

anyway myza, i loikee template baru ko :)

cuba ko tlg tgk blog syahmi. huduh x template tu ekekeke. blom siap makeover lg la tapi. kalu huduh aku nak tukau lain sblm makeover hihi

Shinta Musraika said...

dengan bangganya sy buat.. siap letak dlm blog gitu... alala...

me_czar said...

Shinta : Saya pun mujur nk publish. Kita yang tak tau ni, nak wat camana dh terbuat. Cuma sesapa yg dh tau ni, eloklah dielakkan.

Benda camni bg pengajaran pada saya. Jangan simply register apa2.

Related Posts with Thumbnails