20 March, 2009

Please, please, please vote

Kawan2 ku yang budiman dan sesiapa jua yang ditakdirkan melawat ke blog ini, merujuk kepada entry awal pg td, rasanya saya perlukan undian anda untuk menentukan hidup mati template ini. Adakah anda..

1. “Sukala template ni. Mana dapat Me_czar? Janganla tukar. Saya suka”; atau...

2. “Manala ko dapat template hampeh nih. Semak mata memandang .”

Tolongla… undi & komen yer. Kerjasama anda untuk tidak membuat undi rosak amat dihargai. Saya akan mengira undi pada 30/3/2009 sbb hari itu saya cuti. Seharian akan ku hadap blog ini!. Nasib template ini terletak di tangan anda, anda, anda!!

11 comments:

:: s o l :: said...

i dh komen td makcik. i suka. tp nape widget sidebar kat bawah plak. sila godek sehingga bjaya ahaks

me_czar said...

Ha.. mananye yang kat bawah?? Patut widgets sume kat tepi jer. Yang tak best template ni ialah dia 3 columns.

Dhla pc kat opis ni screen resolution dia bengong. Mmg nampak 2 columns jer

m-i-o said...

aku suka dgn syarat pengubahsuaian dlakukan spt di bwh:

kasik column entry tu paling besar and another 2 column lagi kecik sikit. kira kasi penekanan kt entry berbanding benda2 lain.

aku ni daya konsentrasi mudah tjejas. asik tpandang widget ko blink-blink. lps tu tlupa td aku dh baca smpai mana. kekeke

anyway, ikut sukati ko le nk decorate camne pun. aku TETAPPPP terjahhhhh:)

yOkOyOpOyO said...

aaa.. saya suka saya suka.. suka patern yg curly2 pusing2 gitu.. hehehe... cuma bak kata org lain la.. kena godeh lagi bagi semua betul ke kedudukan asal.. gud luck!

mamamana said...

apa pun kena balik tgok akt umah
pc opis kita banyak blocla

yOkOyOpOyO said...

myza.. my email.. norshazaliwati_at_yahoo_dot_com

nonnie78 said...

ntah ye.. tak kisahlah template pe pun as long as entri boleh baca sudah. tapi rasanya lebih tersusun template lama kot.. pada sy lah. BTW gambo Manja minta di email kan ye.. dan sertakan sekali email add farhana.

:: s o l :: said...

myza,
kalu penin sgt ngan template ni xyhla pakai. cian plak kt ko.

cuba tgk yg ni. kot2 ko bkenan hehe..
http://www.ipietoon.com/2009/01/blogger-template-my-scrapblog.html

me_czar said...

Sol,

Ada lagi yg lain yg berkenan tapi error tiap kali nk download.

Ni bukan 1st choice tapi dia pulak yg boleh download.

Ha ah la, bila tgk kat umah, sidebar widgets sume kat bawah. Pc opis ok pulak kat tepi.

Dh buang nuffnang baru ok. Sol tgk camne?

:: s o l :: said...

skrg sol tgk widgets sume kt tepi dah. ok dah. yeayy anda bjaya hehe.

nuffnang cuba myza ikut tuto dia tu. tepek kt html code. mana tau ok ke

me_czar said...

Sol,

Memang tepek kat html code tu. Tapi tak kisahla. Janji widgets sume ok cukupla.

Related Posts with Thumbnails