19 March, 2009

Sisterhood Award

--------------------------------------------------------
The rules:
*Place the award logo on your blog.
*Nominate 10 other blogs which show “Attitude and/or Gratitude”
*Link to the nominees on your blog post.
*Comment on their blog that you have nominated them.
*Share the love and link to the person who nominated you.
--------------------------------------------------------

Bagi saya yang baru menjebakkan diri ke dunia blogging ini, menerima award sebegini membuatkan kembang kempis hidung saya teruja dan bersemangat untuk menaip menulis lagi. Terima kasih kepada pemberi Award yang manis ini.

Pemberi pertama ialah Ms. M-I-O. beliau merupakan kenalan saya semasa di TIKL dulu. Yang mana kepalanya terkena pemadam besar gedabak hasil balingan boyfriend saya (kini suami) yang tersasar dari Ejai 'Pakia' - masih ingat perkataan ittew?? sasaran sebenar. Aku tau… mesti berbakul ko menyumpah. Hahahaha Pejam celik rupanya dah hampir 13 tahun saya mengenali beliau. Kalau budak, dh tingkatan 1 you… Lama tak lama tu..

Pemberi kedua ialah Mama Adib, tak pasti dari mana beliau mengetahui tentang blog saya yang tak seberapa ini. Mungkinkah dari SusuIbu.com? Rasanya… ya.. Saya sangat senang membaca tulisan beliau jadi, sila update blog sejam sekali yer. Ahaks.. .

Seterusnya, ingin saya panjangkan Award ini kepada followers ku sekalian atas kesudian anda semua untuk menjalin persahabatan dengan saya. Semoga kita akan terus bersahabat dan merepeks berkarya di blog masing-masing.
  1. Adwindaa @ Mama_Lin
  2. Mama Amana
  3. AlizaReesya
  4. Bibimie
  5. Maryaaa
  6. Ibu Kauthar @ Salwa
  7. Mommy Lyna
  8. Zety Zin
  9. Sol
  10. Mirah
  11. 10 dah? Nak tambah lagi.. Nonnie

4 comments:

m-i-o said...

ah ah ah.
insiden malang yg xberbau itu.
apakah?! jgn diingat lg la wei!

aku tak myumpah - sebenarnya aku tgelak tak hengat punye sbb pmadam tu siap melantun balik!

kuat tak kuatla kepala aku kn? ah ah ah

maryaaa said...

woyoo..first time dpt award since started blogging..keh keh kurasa mcm Mawi laks.. tqtqtq.

Me_czar..suka baca ur entry..

me_czar said...

Maryaaa : Saya panjang2kan jer. Nasib ada yang sudi bagi kat saya, kalau tak tidakla merasa award2 nih.

Entries merepek nih? Jangan ikut sama tak b*t*l sudah ;P

Adwindaa said...

wah2 dpt award yeayea... tq very good...

Related Posts with Thumbnails