07 April, 2009

Adegan tak patut dilihat

Peristiwa yang akan saya ceritakan ni pasti membuatkan ibu-ibu terutamanya pro bf, menggelegak.

Semalam dalam lrt, betul2 depan mata saya, ada 2 org perempuan. Seorang daripadanya saya pasti adalah ibu kepada bayi yang dikendongnya. Pada pandangan mata kasar saya, bayi tu berumur kurang 6 bulan. Gigi pun belum tumbuh lagi. Manakala seorang perempuan lagi, mungkin adik kepada ibu si bayi berdasarkan persamaan wajah mereka.

Nak tahu apa perempuan kedua ni buat pada bayi tu?

.

.

.

.

.

Diberinya minum air COKE! Si ibu juga merelakan seperti memberi bayi minum minuman yang merosakkan ginjal tu, bukan perkara besar pun.

Dan ironinya, si ibu menyandang beg “JABATAN KESIHATAN NEGERI PERAK”.

Apakah??

6 comments:

Zety Zin said...

hoh? air coke?????
gilo ko apo?

lia said...

adeh... apsal aku rasa darah aku menyirap baca entry ni????!!!

bang*ang apa pompuan dua org tu?!!!

mother baby said...

biar betul si ibu tu..
ade ke kasik je adik dia bg minum coke..
nk kena brainwash nih..

nonnie78 said...

ku jegilkan bijik mata biarpun tak de orang di sekeliling ku..

sakit hati membaca entry ko kali ni myza. kalau aku lah dalam lrt tu mau rasanya aku tunjal2 kepala 2 pompuan yang tak berakal itu!!!!!

orang berusaha tak nak anak sakit, dia senang2 je nak register anak kat sepital! lemb*b tul!!!!

me_czar said...

Saya pun berapi jer tengok. COKE tuh! Takkan tak de common sense langsung. Rasa macam nak pergi kat diaorg tapi, terhalang dek penumpang lain yang berdiri depan saya.

Mother baby : Adik dia tu bukan budak tau. 20an jugakla umurnya.

chilun @ cik pau @ bibimie said...

darurat... dah haus sangat.. kang pensan lagi susah... agak nyer lah... huhuhuduhh...

Related Posts with Thumbnails