29 April, 2009

Kecil tapak tangan, stadium bola saya tadahkan

Saya terima award ni tak lama dulu dari si dia ni (yer.. anda tahu siapa anda). Memang dah lama saya ikut blognya secara senyap2. Apabila bertentangan mata buat kali pertama di Tasik Shah Alam, sempena Gathering SusuIbu.com, saya telah beranikan diri menegur beliau memberitahu bahawa saya adalah 'silent reader' beliau. Sejak dari itu, saya mula tinggal jejak di blog beliau. Walaupun tak harap kunjungan balas, seronok jugak rasanya bila sesekali beliau menjengah ke blog saya yang tak terbanding dengan blog beliau tu. Menerima award ini dari beliau merupakan satu penghargaan buat saya.


Saya dengan rasa penuh keikhlasan nak berikan award ini pada:-
  1. Lia
  2. M-I-O
  3. Syaza
  4. Zety
  5. Maryaaa
  6. Salwa
  7. Nonnie
  8. Maya
  9. Mirah
  10. Lia. Eh, terulang pula nama Lia. Sepatutnya Mama Adib
  11. Sol

p.s. Silalah jenguk di sini juga. Mungkin masih ada award untuk anda yang tak diambil lagi.

2 comments:

:: s o l :: said...

yeah maceh haahahaha... saya nak tadah satu perlis ni aci tak.. ;p

lia said...

i love ypur blog too....

terima kasih ya...

Related Posts with Thumbnails