22 April, 2009

Say cheese...

Sabtu lepas, playgroup Muqry dibatalkan saat akhir. Sudahnya, playgroup bertukar menjadi playground.

Antara hasil riadah hari tu...

Muqry kalau disuruh senyum bila nak ambil gambar, bukan main manis lagi. Senyumnya nampak natural. Tapi, susah betul nak ambil gambar Muqry ni kalau pakai kamera biasa-biasa, sekejap jer pandang kamera.


Nuryn pulak, memang pandang kamera tapi amatla susah nak senyum. Kalau senyum pun, mata jer yang pejam. Nampak sangat senyum palsu. Selalunya muka tak de perasaan jer yang dia bagi. Tengok 2 gambar ni, muncung panjang sedepa.

2 comments:

lia said...

Nuryn jual mahai sbb nnt ada lak sesaper nk cop dia jadi menantu.... kui3...

me_czar said...

Hehe.. Lia, Nuryn tu memang selalu cam tak de perasaan la.. Kebanyakan masa, dia lagi relax dari Muqry. Masa kat playground tu, ada 2 budak kembar serang Muqry & Nuryn. Sorang nak gigit Nuryn, sorang lagi cubit Muqry.
Muqry yang meraung cam histeria sampai terus ajak balik. Nuryn cuma terkejut jer.

Related Posts with Thumbnails