08 May, 2009

Desktop saya

Sebelum mula kerja, baik saya selesaikan tag M-I-O ni.



Semenjak ada anak, memang gambar anak saya yang menghiasi desktop saya. Gambar tu bertukar-tukar selaras dengan peredaran masa. Sebelum ni saya letak gambar Muqry & Nuryn. Tapi gambar terbaru ni, tak ada gambar berdua. Jadi, saya letaklah gambar Nuryn yang saya kira paling comel dalam semua gambar yang ada.

Gambar anak-anak ni jadi pendamai jiwa bila saya tertekan kat pejabat.

Rasanya tak perlulah tag sesiapa. Dah ramai yang buat tag ni.

p.s. Saya masih hutang beberapa tag lagi dari Lia, Syaza,
Salwa & Nonnie. Huhu... lambat sikitla yer saya jawab.

4 comments:

m-i-o said...

hihi, aku pn rasa gambar ni paling comel :P kalo muqry nampak ni, mesti dia tanya "mana gambar abang?"

yOkOyOpOyO said...

cheeky nyeeeeee... geram laa nak cubit dagu tuh bleh?

me_czar said...

m-i-o : Muqry memang dah pandai cemburu. Baju hijau yang aku jahit tu pun dia claim "baju abang"

syaza : Hehe... dagu Nuryn tu memang tajam sket

chilun @ cik pau @ bibimie said...

mmg comel :)

Related Posts with Thumbnails