29 May, 2009

Tag - Blog

Ingatan dari Syaza.

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Just my thought.
Sebabnya... hmm... saja jadikan blog ni sebagai medium untuk saya meluahkan segalanya, meluahkan apa yang tak terzahir dengan percakapan. Rasanya nama tu sesuai (hehe... sebenarnya banyak nama lain yang saya berkenan dah berpunya)

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://me*czar.blogspot.com
me.czar tu sepatutnya disebut me (saya as in english) dan czar, nama saya My.za

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
Tak ada method tertentu. Ikut mood saya masa tu.

Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
Tidak pernah sama sekali. Tapi kadang-kadang bila bandingkan dengan blog orang, rasa kerdil je... betapa blog saya ni rupanya tak ada apa-apa.

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
Blog beliau, antara isi kandungannya ialah mengenai anak terunanya yang ensem... Afra. Tak percaya, jenguklah blognya. Cumel sungguh Afra tu. Nasib baiklah Nuryn tu pangkat kakak je ngan Afra.


No comments:

Related Posts with Thumbnails