18 June, 2009

Moody

Saya sangat-sangat takde mood hari ni. Banyak benda yang mengganggu fikiran saya.

Tak tahu macammana nak kongsi. Tapi, alangkah bagus kalau dapat luahkan semuanya pada seseorang yang memahami.

Oh! Tersentap saya… saya tahu pada siapa patut saya berkongsi, mengadu domba dan meminta. Memanglah saya ni hamba yang lalai serta lupa.

Shame on me!

3 comments:

kita said...

samalah kita
akibat tension sgt
kita dah buat solat hajat
kita tau kalau kita mengadu maslaah kat 1000 org pun tak sama dgn mengadu pada NYA

alahamdulilah lps 2x buat hilang strees sikit
walupun masih berlegar2 di kepala

tapi serasa solat hajat itu tak lengkap sbb selalunya kita buat sekali dgn yassin...

nonnie78 said...

salam.

myza, bangunlah solat tahajud, solat witir, solat hajat. insya Allah, masalah akan beransur pergi. berselawat dan berzikir sambil membuat kerja, insya Allah ikhlas dalam melakukannya. berwudhu' lah sentiasa moga tenang rasa jiwa.
ikhtiar dari aku yang tak seberapa, yg selalu dalam situasi terleka dan sering lupa....... macam kau juga!

me_czar said...

Terima kasih atas peringatan.
Memang... semlm masa taip entry tu kat office, tetiba ilham datang dari Dia. Dia sentiasa ada, kenapa perlukan org lain? Tersentap betul.
Banyak yang perlu diperbaiki diri ni. Mujur ada kawan-kawan yang sentiasa beri nasihat dan ingat-mengingati.

Related Posts with Thumbnails