29 June, 2009

Ujian lagi

Baru bercakap dengan Hubby dalam phone sebentar tadi. Kos untuk repair kereta bulan ni ialah... RM400.00. Ntah saya pun tak reti nak sebut apa yang rosak. Bulan lepas baru betulkan air-cond, dah kena bayar RM500.00. Bulan sebelum tu, tangki minyak bocor, terbang RM300.00.

Sungguh-sungguh ujian.

3 comments:

nonnie78 said...

moga terus tabah.

m-i-o said...

hmm...samala kita. aku bln lepas terbang $350 betulkan bearing tayar. bln ni tukar minyak hitam. pastu tayar belakang pulak expired! pastu cermin depan pulak crack! apakah?!

aku kalo ikutkan hati nak je pakai motor. jimat kos sikit. hua hua hua. tp pekejadahnya bawak motor kan - buatnya hujan - kuyup mak!

eceh, perasan nk bawak moto - macamla ada lesen. kot ada lesen pun macamla aku brani bawak katanya kan :P

me_czar said...

Aku pun penah berangan bawak motor je gi keje kat KL nih. Tak yah sampai 1 jam mengharung jem. Tapi nak kena beli motornya, lesen pun. Ongkos jugak. Huhu..

Related Posts with Thumbnails