24 July, 2009

Bagaimana harus saya luahkan??

Saya sangat kecewa pada seseorang.  Seseorang yang patutnya tahu siapa dirinya dan apa peranannya; hamba pada yang Esa dan ketua pada pimpinannya.  Yang nampaknya seolah lupa hakikat diri.  Yang hanya mahu menerima dan bukannya memberi. 

Hari-hari yang berlalu, diam tak bererti setuju.    

 

Nota hati panas membara : Ditujukan kepada En. *tutttttttttt*, bos saya yang ponteng Solat Jumaat hari ni

2 comments:

Fid said...

kat opisku bkn takat tak solat jumaat tak semua pun ada

'i don't really know about 'that such of thingy'
anak melayu IC tulis islam hahahahaa

sadis...tapi takleh wat apa laaaa

me_czar said...

Bukan setakat bos tu je Fid, staff laki lain pun ada. Jangan terkejut, ada jugak staff pompuan yang tak pernah jejak langsung surau. Opis kami bukan besar, takkan dah setahun setengah kerja situ, tak pernah sekali pun terserempak solat.

Related Posts with Thumbnails