17 July, 2009

Burp... Alhamdulillah

Tengahari tadi makan besar... GM belanja makan sebab kami ni semua buat-buat rajin sangat kerja. Dah lama dia nak belanja makan ni tapi, baru hari ni dapat kumpul satu department. Saya sebenarnya ada bawak bekal nasi goreng nak buat makan tengahari (sbb pagi tadi dah makan satu bekas besar dalam kereta, share dengan Hubby). Selamatlah nasi goreng sempoi saya kat akak receptionist.

Antara menu kami tadi.. keseluruhannya ada 5 jenis lauk...

2 comments:

nonnie78 said...

dalam pada 5 jenis tu ada 2 je gambo? yang lain tak smpt amik dah lesap ker? hihihihi...

me_czar said...

Hehe.. bukan amek gambar. Tanya En. Google, jumpa 2 jer.. Bolehla dari tak de.
Biar korang meleleh air liur tengok.. ;p

Related Posts with Thumbnails