07 July, 2009

Panjang pendek

Tak tau lah saya dah pernah cerita ke belum sebab ini kali kedua benda ni jadi.

Hari ni saya pakai stoking sebelah pendek & sebelah panjang.

Benci tau! Ini semua kerja bibik yang sengal tu la.

Pagi tadi nak cepat jadi, saya ambil je bebola stoking (istilah reka sendiri) dan campak masuk dalam beg.

Dalam perjalanan tadi masa nak pakai stoking tu, tengok-tengok tak sama saiz. Aduh.. tensi-tensi, terpaksala lipat sebelah.

3 comments:

Mama Adib said...

ha ha sabar je laaa

chilun @ cik pau @ bibimie said...

kui kui kui... tak per orang tak pasan... awak tak pakai skirt pendek kan? hahahha...

me_czar said...

Mama Adib :
Memang sabar...

Bie :
Haha.. nasib memang tak pakai skirt pendek

Related Posts with Thumbnails