22 July, 2009

Roti/kek pisang

Ya... saya tengah tunggu roti (ker kek ha?) pisang siap bakar dalam oven. Haha.. tak de kerja kan? Sebenarnya sangat teringin nak buat satu desert ni. Tapi tak kuasa nak selongkar stor cari mixer. Resepi yang tu nak kena pakai mixer. Sebelum ni saya buat kek tak pakai mixer pun, main campak-gaul gitu jer. Tapi kali ni, kena pakai jugak.

Merewang-rewang terjumpa pulak resepi Simple Banana Chocolate Bread. Kebetulan ada pisang separa masak, kemaruk nak buat malam ni jugak (padahal dah pukul 10.30)

Senang sangat... Nak bancuh bahan-bahan tak sampai pun 15 min. Tunggu bakar je yang 1 jam. Nanti dah siap saya post okeh.

No comments:

Related Posts with Thumbnails