28 August, 2009

Blueberry cheese tart

Hubby ada dekat Kings sekarang. Tengah tempah kek untuk birthday Nuryn. Saya kirim blueberry cheese tart & egg tart. Dah lama kecur air liur nak makan. Tapi, Hubby kata tak ada la pulak. Hmm… frust la jugak.

Sebenarnya saya ada perancangan nak buat blueberry cheese tart tu. Dah ada resepinya. Bahan-bahan pun semua dah beli. Cuma satu je yang tinggal belum beli. Alat penimbang! Semua bahan-bahan dalam gram. Tak pandailah nak agak-agak. Nanti tak jadi, haru jer. Dahla hari tu buat cheese brownies pun tak jadi seperti yang diharapkan… Hadoi.. teringat pulak kesedapan brownies tu.

Hmm.. bila puasa ni selera macam orang mengandung pulak, teringin makan macam-macam ;p

No comments:

Related Posts with Thumbnails