19 August, 2009

MC

Saya mc hari ni. Tapi bukan sebab saya yang sakit. Muqry & Nuryn demam. Muqry 38.6 C dan Nuryn 39 C. Malam semalam Hubby bawa anak-anak gi klinik, dapatlah ubat bon*ot sebab panas sangat. Kami memang dah biasa dengan doktor tu, jadi saya soh Hubby mintakan mc untuk saya.

Malam tadi memang anak-anak tak tidur lena. Termasuk sayalah. Yang Muqry nak suruh saya peluk, yang Nuryn pulak nak tidur berdokong. Yang harunya, dengan abah tak nak. Ibu juga semuanya.

Nuryn dah terjaga dari tidur pulak. Update later k

4 comments:

Zety Zin said...

semoga muqry & nuryn cepat sembuh.

mama amana said...

lor demam ke?
patutla tak dgr citer hari ne..
harap2 cepat baik
anak2 demam, ibu tpaksalah ponteng keja..

skol said...

Doakan sihatlah anak-anakmu.

me_czar said...

Skol :
Thanks.
Alhamdulillah anak-anak dah sihat.
Ni bapaknya pulak yang demam.. :(

Related Posts with Thumbnails