15 November, 2009

Yeah, I am a real workaholic!

Ngeh..ngeh..ngeh..  *Don’t trust me, I’m exaggerating*.

Stress ye sebenarnya kena kerja on weekend.  Kaki tu rasa macam diseret je melangkah keluar rumah pagi tadi.  Kesian kat anak-anak.  Dahlah semalam Nuryn terpaksa skip playgroup.  Macam tau-tau lak semalam hari dia sekolah, bangun tidur pagi-pagi dah tanya “Ibu, hari ni adik school ke?”.  Dengan rasa bersalah ibu terpaksa jawab tak ada school.  Kesian, dia baru nak mula kenal-kenal dengan kawan-kawan kat school. 

Saya sebenarnya dah berangan nak cuci mata di beberapa tempat ni:

1.       Ikea

2.       Macy warehouse sale

3.       Fabulousmom clearance sale

Nampaknya, kena tangguh lain kali *ntah bila saya boleh bebas dari belenggu kerja hujung minggu nih?*.  Frust! 

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails