13 January, 2010

The big day & my first order

Adik saya selamat melangsungkan pertunangan ahad lepas. Pertama kalilah keluarga kami menghantar rombongan , sebelum ni masa saya dan kakak, tunggu orang datang meminang kat umah jer. Hehe.. Adik saya dan bakal adik ipar ni pun, dah kawan lama sejak sekolah lagi. Semoga semuanya berjalan lancar sampai hari yang ditetapkan. Maklumlah, masa bertunang nil ah darah tengah manis orang tua-tua kata.



P/s : Nampak tak fresh fruit tart tu? Saya yang buat tu. Hehe.. tambah kemudian sebab kek macam kecil sangat nak compare dengan kotaknya. Saya juga disuruh buat 100++ biji mini blueberry cheese tart dengan bantuan kakak. Tapi tak sempat nak ambil gambar pun. Dah kepenatan mengerjakan pastry. Esoknya masa majlis berlangsung, dok kelek anak je la pulak.

No comments:

Related Posts with Thumbnails