09 February, 2010

Mari kita berkenalan...

Saya tetiba terperasan glamer.  Ada seseorang yang dok menghabiskan masa berminit-minit baca entry saya yang mengarut-ngarut ini.  Mungkin dibaca dari entry yang setahun lalu? Dah beberapa hari ni ada jer IP address yang itu.

Jom kita kawan, kalau sudi..

4 comments:

m-i-o said...

hahaha. siapakah gerangan yang kejenya stalking ko ni nyah?

*tetiba tumpang seram jugak :P

me_czar said...

Ko membuatkan aku tetiba jadi seram gak.

Belum ada yang sudi kenalkan diri lagi.

Jangan nanti aku pulak yang terkujat beruk bila tau siapa pemilik IP address ittew. ;p

chilun @ cik pau @ bibimie said...

ehh... bleh tau ek saper yang lawat blog kita? blog u menarik perhatian pembaca.

me_czar said...

Menarik ke? Hehehe.. kalau menarik sangat tentu saya dah kaya dengan Nuffnang. Hahahaha

Kat Sitemeter tu boleh tengok IP address. Boleh cek gak siapa pemilik. Ada toolsnya, Google aje.

Tapi biarlah suspens sket. Hahaha. Ada orang yang tak mahu dikenali, jadi kita hormatlah privasi orang. ;p

Related Posts with Thumbnails