24 March, 2010

Kisah Ibu yang bangga

Bangga tak bila anak anda cakap begini?

"Ini ibu Adik buat tau.  Kuih letak banana ni.  Sedap ibu Adik buat.  Tahu? Bibik tahu buat ke kuih macam ni?

Seperti diceritakan oleh bibik, bebelan Nuryn masa bibik ni suap choc banana tart yang saya buat.  Hehehe.  Suka tau bila kena puji dengan anak sendiri.

1 comment:

mama amana said...

mestilah bangga!!!

amana setakat ne kita tak ingatla cakap apa sbb kita bukan pandai buat kuih2 ne..
paling hebat pun kita buat..cekodok yg tak jadi haha..
itu pun amana makan mcm sedap sangat..

kalau masak lauk yg dia suka sangat dia akan thumbs up dgn mulut penuh..& cakap "sedap..sedap"

yg selalu dia cakap kat makayah/mil:

"ini mama amana belikan..."
(dgn memek muka eksyen)

satu hari nanti nak jugak buat kuih2 mcm ko tue tapi bila dong??

Related Posts with Thumbnails