11 March, 2010

Pesta Buku Antarabangsa 2010

Kali ni dicepatkan pulak dari 19 hingga 28 Mac.  Biasanya bulan April baru berlangsung.  Seperti tahun lepas, saya akan ambil cuti sehari untuk pergi.  Pergi sorang juga rasanya tahun ni.  Tapi takpe, demi buku saya sanggup.  Ececeh.

Maklumat lanjut di sini.

2 comments:

m-i-o said...

itula pasal! aku pun target bulan april - tiba2 tahun ni bulan mac kan?

aku pun nak tiru ko - amik cuti! sejak 2 tahun lepas mengheret anak - aku rasa macam tak puas hati la sebab tak dapat nak belek puas2. lagipun weekend memang pack - ramai sgt orang.

ko target buku apa ni? aku tgh pikir apa yg patut beli ek?

me_czar said...

Jom kita pegi sama-sama. Sampai sana, ko cari buku kau, aku cari buku aku. Sekian2 masa kita jumpala.

Tak tahu pun nak beli apa. Hahaha.. Sungguh tak de matlamat la tahun ni. Tapi 1 buku sudah pasti mau cari, Murabbi Cinta tulis Ustaz Hasrizal. Hehe.. Nak lengkapkan koleksi.

Related Posts with Thumbnails