30 April, 2010

Khasiat air kelapa

Saya dapat info ni dari forwarded email.  Maafla ya, tak daya nak alih bahasa.



  • Keep the body cool and at the proper temperature
  • Orally re-hydrate your body, it is an all natural isotonic beverage
  • Carry nutrients and oxygen to cells
  • Naturally replenish your body's fluids after exercising
  • Raise your metabolism
  • Promote weight loss
  • Boost your immune system
  • Detoxify and fight viruses
  • Cleanse your digestive tract
  • Control diabetes
  • Aid your body in fighting viruses that cause the flu, herpes, and AIDS
  • Balance your PH and reduce risk of cancer
  • Treat kidney and urethral stones
  • Boost poor circulation
Masa Nuryn kena chicken pox hari tu DH ada gak tanya kat Doktor berdasarkan petua orang-orang tua, betul ke kalau bagi air kelapa semua campak akan keluar.  Doktor pun cakap yang air kelapa tu sebenarnya nak tambah tenaga, umpamanya macam 100+ lah.  Samalah macam info kat atas nun.

No comments:

Related Posts with Thumbnails