10 May, 2010

Mahu pulang....

... sebab anak manja ni demam.  Semalam masa doktor cek suhu badan dia, dah cecah 38.5C.  Pagi ni sebelum gi kerja saya bagi mandi dulu jadi dah sejuk sikit badannya.  Pukul 11 lebih call rumah bibik kata masih panas lagi.  Saya datang keje pagi ni pun sebab nak selesaikan apa yang patut.  Kalau nak fikir diri sendiri, tak datang dah.  Ngantoksss.


Gambar masa kat klinik petang semalam


Lepas tu kan, boleh pulak dia suruh saya amek gambar lagi sebab nak pose macam nih.



Suka sangat buat muncung gitu.  Tak caya? Cuba tengok sini.

No comments:

Related Posts with Thumbnails