22 June, 2010

Eh?

Ada blog rupanya.  Hehe... dah lama tak membebel kat sini.  Sibuk, sibuk dan sibuk.  Masa ada maid pun tak terhapdet blog hari-hari, lagi pulak bila dah tak ada ni.

Kat pejabat sibuk, kat umah lagilah.  Even tak de maid pun, jadual hujung minggu masih sama macam dulu-dulu.  Mana lekat kat umah.  Nasib baik hujung minggu baru ni kekanda cinta hati beta *puji kena lebihhh.  eh, ikhlas dari hati ni* tolong gosokkan kain baju yang dah 3 minggu membukit.  Hehehe. 

Banyak cerita kalau nak diceritakan.  Tapi, nanti-nantilah.. kalau rajin lagipun bukan ada yang nak baca.

2 comments:

TopsyTurvyMum said...

ehhhhhhh..mak baca taww! siap komen lagi ni haa..
hahaha..takpe Nyahh..buat yg penting dulu..nak gossip2 kat blog bila2 pun boleh hihihi!

me_czar said...

Ngee..
Baca eh? Terima kasih bebanyak le baca benda merapu dalam nih. Mak ni kekadang komen pun tak terjawab. Mintak maapla ye.

Orang ada blog, kita pun nak ada blog juge. Tamak pulak tu sampai 2. Hahahaha. Lepas tu tak terupdate.

Related Posts with Thumbnails