10 January, 2011

KIDS & KINDERGARTEN BY SIAPA SAYA? SAYALAH..

Sebagai tanda sokongan, saya join contest yang dianjurkan sahabat saya dari SIAPA SAYA? SAYALAH.. dan juga tuan punya LITTLEMUMMYDADDY  Lagipun saya cuti hari ni, bolehlah berjimba-jimba depan laptop sampai pengsan.  Jangan risau, dia tak akan bias dan bagi saya menang ok.



Gambar yang akan saya pertaruhkan...


Gigih tu suruh DH amek gambar ni pagi tadi.  Disebabkan tudung Nuryn senget, saya gunakan gambar ni untuk penyertaan Muqry je.  Biasalah orang lelaki, bukan kesah pun tudung herot ke apa, janji amek gambar.  Huhu..
Nama : RA Muqry
Tarikh lahir : 24 Julai 2006



7 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

cik kak nak masuk 2 budak buat 2 entry.. hehe.. nanti satu cabutan je baru tau!!

me_czar said...

Hahaha.. ada cakap ye 2 entry? Ingat 2 gambar asing cukuplah..

me_czar said...

Kita dah buat 2 entry.

Untuk ko, apa pun boleh. Hahaha

mama syahmi said...

assalamualaikum... hari2 sy dgr nama muqry n nuryn ni dr anak sy...sibuk mintak mama hantar dia sekolah kat situ gak...:)

me_czar said...

mama syahmi:
waalaikumsalam. Salam perkenalan.

Sedih pulak dengar.. budak2 pun tahu nilai persahabatan kan?

Dulu pun saya selalu dengar Muqry dan Nuryn sebut nama Syahmi. Memang kawan main dan kawan gaduh Muqry dengan Syahmi ni.

Dah masuk sekolah baru ni pun kadang-kadang tersasul nama Syahmi.

Syahmi masih di Bondamama?

hah said...

slm pkenalan juga. Masih di bondamama. InsyaAllah next mnth ke sana juga...sian tgk dia sbb hari2 duk sebut 'syahmi nak skolah belajar mcm nurin...ada baju sekolah'. Cuma rasa susah gak nak latih bgn n mandi pagi2 la...huhu.

ok tak kat situ?

me_czar said...

hah:
Syahmi pun nak ke LC? Wah.. seronoklah Muqry. Tapi Syahmi baru 4 tahun ya? sama kelas ngan Nuryn lah camtu.

Tak susah sangat nak bangunkan Muqry & Nuryn sbb diaorang tu memang excited nak sekolah. Cuma nak mandi yang banyak ceritanya. Muqry tak tahan sejuk. Mula2 nangis gak. Now dah ok.

So far so good. Ada belajar Al-Fatihah, An-Nas, praktikal solat. Rasanya dah mula menghafal Surah Yassin gak. Memang ada dalam silibus.

Related Posts with Thumbnails