22 January, 2011

My Hardworking Child/Children Contest



Mama Amana & Arief, telah tag saya untuk join contest ni.  




Kebetulan pagi tadi sewaktu saya jemur kain, Nuryn pun sibuk nak tolong sekali.  Dah beberapa kali jugak anak dara ni menolong sebenarnya.  Tugas dia ialah untuk jemur seluar kecik dia (sbb itulah terpaksa diblurkan... haha..).  Bila tengok aksi dia tu, terus teringat contest ni.  Apa lagi, cepat-cepat lari masuk rumah ambil kamera.

Tengoklah mulut dia, sampai muncung punyalah concentrate buat kerja.

Saya tag ibu-ibu ini:
Zety
Lia

3 comments:

transformed housewife said...

bagus anak dara rajin menolong ni. Ok. Semua dah lulus. Good luck.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah nampak besarlah nurryn..rambut dia cantik suka tgok mcm g salon..macam rambut ko masa umur2 dia kan??

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tag ko lagi buat tau

http://mamasayanakmenang.blogspot.com/2011/01/hrefhttpbabybiey.html

Related Posts with Thumbnails