25 February, 2011

My boy had a crush!




..... to a girl named Sarah something.

Kikiki, bapa borek anak rintik.  Ops..  Hahaha.

This girl, Sarah umurnya 5 tahun juga cuma berlainan kelas.

Saya tanya.. "suka tu apa Muqry?"

"Sukalah... Muqry suka kawan dengan dia la.  Ibu ni..." marah.

Kepada parent Sarah yang mungkin terjumpa entry ni suatu hari nanti, saya dah pesan pada Muqry.  Kalau Muqry suka kat Sarah, Muqry mesti belajar rajin-rajin.. dapat nombor 1 dalam kelas.  Kalau tak pandai nanti Sarah tak suka.

"Ibu ni.. biar jelah Muqry suka Sarah" marah lagi.

Hahaha.

p/s : Teringat my first crush when I was 8 yo.  Hihihi.

6 comments:

lia said...

muqry, sarah mesti lawaaaa kan.... jadi kena rajin2 belajar ok....

aishhh da ada calon menantu nih...

me_czar said...

kecik2 lagi dah pandai kan.. confident je bagitau ibu & abah dia. hehehe

buleh la nak masuk list. tapi belum jumpa in person lagi dengan sarah ni.

tak lama lagi turn amsyar la pulak. hihi

hah said...

hahah. agak2 ikut sape la ni.

mirah said...

hihi advance ya budak2 skrg.. aisyah belum ada tanda2 nanti. Harus kelu lidah kalau dia ada cerita nanti. haha..

me_czar said...

hah :

ikut abah dia. Sebab ibu lambat sikit, darjah 2 baru ada. Hihihi

mirah :

Tak tahulah suka macam mana, tapi selalu lah gak dengar nama Sarah ni disebut-sebut Muqry.

Kalau girl lambat sikit kot.

Abu Ammar Muqry said...

Patut la tersedak...

Related Posts with Thumbnails