14 September, 2011

Assalamualaikum... apa khabar mu di sana?

Rasanya ini detik paling lama saya mengabaikan blog ini.  Hampir 2 bulan tiada sebarang entri dari saya.  Mungkin ada juga yang telah mengeluarkan blog saya dari blog list mereka.  Maaf ya.

Kehidupan saya baik-baik saja sepanjang dua bulan ini.  Alhamdulillah, Muqry sudah mula belajar puasa dalam bulan Ramadhan yang lalu.   Walaupun cuma 7.30 pagi hingga 5.30 petang, itu satu perkembangan yang baik saya kira.

Aidilfitri kali ini sama meriahnya macam tahun-tahun yang sudah walaupun DH cuma dapat bercuti 3 hari saja.  Yang penting, kami masih dapat pulang beraya di Kampung Sri Gading, Batu Pahat.

Mungkin masih belum terlambat untuk saya ucapkan...

goggle pic

Harap kita dapat berjumpa lagi, dalam masa terdekat ini ;)

3 comments:

m-i-o said...

haaaa....ada pun updates! :P

satu lagi idea utk ko update blog -

dijemput menyertai Quran Digital Giveaway di blogku itu yea?

http://my-internal-outlet.blogspot.com/2011/09/saya-patut-menang-quran-digital-oleh.html

mana tau, ada rezeki mungkin quran digital itu menjadi milikmu. tapi kalau tak cuba memang confirm tak dapat la kan? :P

waiting 4 your participation ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hidup lagi?? kiki .. tak acila ko je tau citer kita & anak2

me_czar said...

MIO :

Hahaha. Sedangkan slogan tak lebih 25 patah perkataan pun semput, apatah lagi beratus-ratus.

Tapi, aku akan cuba sedaya upaya.

MAA :
Hidup... kalau dah tak ada, ko jugak yang menangis tak sudah nanti.

Kita ada call ko tapi ko cuti kot.. Tak tau citer kat blog, kita calling2 aje pun buleh juga

Related Posts with Thumbnails