31 January, 2012

Bottle-no-more

Ianya berlaku few weeks ago. Tapi ibunya just to busy to blog about it.


Bermula dengan tak bawa botol susu ke sekolah, akhirnya Nuryn berjaya berhenti minum susu dalam botol dengan sendirinya.


Saya tak paksa, cuma pujuk dia untuk minum susu dengan cawan.  Tapi sekarang, dia tak mahu susu pulak. Instead, dia mintak milo. Jadinya, buat milo 'o'. Tapi saya beli juga susu DL dalam kotak untuk dia.


Yang masih tak berubah, dia masih tak sukakan sayur.  Huhu, sebijik ibu dia masa kecik. 


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

aah mengada2 tak makan sayaur.. bila masak nak asing2 kan togey utk dia sorang .. mengada2 je ibu dia huh!!

me_czar said...

Hahaha.. lepas tu hari tu kantoi ngan anak sendiri...

"Kenapa ibu letak kat tepi taugeh tu".

"Ohh.. ni kejap lagi ibu makan".

Hahaha. Sayur tu saja masih susah nak telan walaupun kadang2 terpaksa makan juga. Habis kalau dah kat rumah orang, tak kan mengada-ngada nak asingkan gak.

Related Posts with Thumbnails