07 September, 2012

Pre-loved Item - Flowy Skirt [SOLD]

Flowy Skirt Pink 
Free Size (fit S to L)

Material: Cotton

Length: 39"

Saya mencari pembeli yang sudi membeli Flowy Skirt (Maxi Skirt) - Pink dari My Beautiful Rania ni.  Baru dibeli semasa bulan Ramadhan lalu dan masih belum dipakai.  Pernah cuba sekali untuk pastikan saiznya.  Pinggang skirt ni elastik.  Orang yang berpinggang ramping pun boleh pakai dan yang sedang mengandung 6 bulan pun boleh!

Tujuan saya nak jual semula ialah kerana saya tersalah beli warna.  Saya sepatutnya beli warna Fuschia dan bukannya Pink untuk dipadankan dengan "maternity blouse" yang saya beli khas untuk dipakai raya (kononnya).

Saya jual murah sikitlah dari MBR... cuma RM40.00 sahaja tidak termasuk pengeposan ke Semenanjung Malaysia (RM6.00). 

Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya di muqryn (at) gmail (dot) com

No comments:

Related Posts with Thumbnails