09 December, 2013

Yuran tadika Little Caliph 2014




19 comments:

Scorpio Girl said...

lebih kurang je harga tadika anak2 sekarang ni cumanya berbaloi lah kiranya apa yang dibayar dgn apa yang anak2 dpt experience dan belajar di kindy masing2....tahun depan alhamdulillah dah tinggal seorang je yang masih di kindy , si bongsu HaddyIrfan - abang2 dah bersekolah big boy..dah jimat di situ.. besar juga penjimatan bermula tahun depan, hampir RM1K/sebulan...dpt tambah menabung dan byr utk aktiviti2 tambahan untuk anak3...:)

Amirul Khairuddin said...

Lepas dah bayar total, setiap bulan 210 je ke

me_czar said...

Ya Encik. Selepas bayar RM1+++ untuk pendaftaran, cuma perlu bayar yuran bulanan sebanyak RM210.00 sahaja jika Encik cuma ambil pakej setengah hari sekolah.

Selain daripada itu, akan ada sekali pembayaran untuk fotografi.

lovely_lily09 said...

salam.. nak tnya, ni Little Caliphs centre mana ye..?

me_czar said...

Wasalam.

Di Sri Serdang Puan. Maaf saya tak buat apa-apa catatan berkenaan sekolah. Tapi puan boleh rujuk entri saya yang lepas-lepas berkenaan sekolah ini.

Harap membantu ;)

MOHD ZAMRI said...

1st time nak kne staandby bpe rm yer

me_czar said...

En. Mohd Zamri,

Yuran adalah berbeza bagi setiap 'centre'. Dan mungkin juga berubah dari tahun ke tahun.

Kalau ikut senarai di atas, yuran maksimum bagi pendaftaran baru adalah RM1,270.00

Bulan berikutnya cuma perlu bayar yuran bulanan mengikut pakej yang diambil

Shuriati Ghazali said...

Salam,

me_czar hantar anak di little caliph sri serdang ke? Ok x cg n sistem pembelajaran? ingat nak hantar anak kat sana tahu dpn. Thn dpn anak sy 4thn

me_czar said...

Wassalam Pn shuriati,

Ya, 2 orang anak saya di situ dulu. Sepanjang 3 tahun mereka di sana, Alhamdulillah saya berpuas hati dengan pembelajaran dan hubungan dengan cikgu-cikgu dan 'Principle' juga sangat baik.

Sudah setahun anak saya tinggalkan LC, cikgu-cikgunya mungkin dah bertukar. Tapi, saya percaya Puan Waffa akan jaga kualiti pendidik dan pembelajaran di sana. Insya Allah.

Seri Nian said...

pada pandangan puan ok ke little caliph ni? dari segi keselamatan aanak>

me_czar said...

Puan Seri Nian,

Pada pandangan saya, ok. Tak ada isu keselamatan masa saya hantar anak di sana dulu

Nur Fadhilah said...

tq for sharing. sy tengah cari consider LC untuk anak sy. rambang mata memilih mcm shopping pulak. padahal anak ok je skolah mana pun rasanya.

abrisam roslio said...

Salam, berapa cost untuk penghantaran transportation ke kawasan rumah

me_czar said...

Tuan/Puan Abrisam Roslio,

Yuran di atas tak termasuk kos pengangkutan. Saya kurang pasti tentang itu, andainya perlukan khidmat pengangkutan.

Sekali lagi, struktur yuran berbeza mengikut tempat. Mungkin ada 'centre' yang sediakan sekali pengangkutan dengan bayaran tertentu.

nuzirah arshad said...

Little caliph start amik bdk umo bpa ea?

marcella said...

Umur berapa ye diterima

marcella said...

Umur berapa ye diterima

me_czar said...

Pn Nuzirah/Marcella,

Maaf, saya terlepas pandang pertanyaan puan.

Di tempat saya, seawal umur 3 tahun sudah boleh belajar di Little Caliphs. Saya tak pasti kalau ketetapan itu berbeza di tempat lain. Puan boleh tanya di tempat puan untuk kepastian ;)

aZza said...

Ada 2 branch LC sri serdang kan? Puan hantar di branch yg mana? Pagi td nak register anak di LC Jalan 18/40B tu tapi dah penuh... Nasib baik LC di jalan 18/60 tu masih ade beberapa kekosongan lagi.

Related Posts with Thumbnails